Wesele dobrze zaplanowane

Ślub i wesele to ogromne przedsięwzięcie organizacyjne. Pamiętać musimy o tych ważnych i tych mniej ważnych sprawach. Jak nie zginąć w tym natłoku rzeczy do załatwienia? Pomocny może być organizer ślubny.

Przygotowywanie uroczystości ślubnej i przyjęcia weselnego często spada w całości na narzeczonych. Bardzo szybko okazuje się, że ustalenie terminu ślubu z księdzem, wynajem sali weselnej i orkiestry to nie jedyne wyzwanie, z jakim muszą się zmierzyć w trakcie planowanie wesela. Oprócz tych ważnych i najważniejszych spraw pojawiają się drobne, które w wirze przygotowań i ogólnej przedślubnej nerwówki mogą umknąć. Kiedy myślimy przymiarkach sukni ślubnej, dekoracji kościoła, sali weselnej zamówieniu tortu czy umówieniu się na próbny makijaż, możemy zapomnieć o np. dekoracji samochodu czy kupieniu ładnego opakowania na obrączki ślubne. A takie detale wbrew pozorom mają znaczenie.

Można poradzić sobie z tym na wiele sposobów. Najbardziej wygodnym, ale też kosztownym rozwiązaniem jest wynajęcie wedding plannera. Organizator wesela zajmie się wszystkim od A do Z, a my mamy święty spokój. Innym sposobem jest wypisane sobie długiej listy spraw na kartce i odhaczanie wykonanych zadań. Zdecydowanie najlepszą opcją jest zakupienie specjalnie dedykowanego do tego plannera. Organizera ślubnego.

 

Dlaczego planner ślubny to dobry pomysł?

Planner ślubny przygotowany został przez specjalistów od organizacji ślubów i uwzględnia wszystkie aspekty organizacji tego typu imprezy. Z nim krok po kroku możemy powoli odhaczać poszczególne zadania do wykonania m.in. wybór miejsca wesela, menu, stoły wesele (ich dekoracją, ustawienie gości), oprawa wesel (DJ, orkiestra, wodzirej, fotograf i kamerzysta), garderoba (suknia ślubna, garnitur fryzjer i kosmetyczka), dekoracje (domu rodzinnego, kościoła, sali, samochodu) czy całą poligrafię związaną z przygotowaniem zaproszeń, czy etykiet na stoły. Zaplanujemy również dodatkowe atrakcje lub zorganizujemy opiekę dla dzieci, które przyszły z rodzicami na wesele.

Organizer nie zapomina o niczym. Każdy element, każdy szczegół jest brany pod uwagę. Dodatkowym ułatwieniem jest to, że mamy w nim wiele wolnego miejsca na własne zapiski. W ten sposób nic nam nie umknie i będziemy przygotowywać się do tego wyjątkowego dnia z poczuciem dobrze zaplanowanego czasu.

Terminarz to nie tylko książka, w której zapisujemy „zadania do wykonania”, ale również przewodnik i poradnik. Dowiemy się z niego o tradycyjnym polskim weselu oraz obrzędami i zwyczajami z nim związanymi. Każdy rozdział dotyczący organizacji wesela jest poprzedzony praktycznymi poradami np. Jak wybrać fotografa na ślub? Na co zwracać uwagę przy wyborze orkiestry? Jak rozmieszczać gości na sali? W ten sposób otrzymujemy kompleksowy przewodnik, który jednocześnie pozwala nam doskonale zaplanować budżet, ustalić terminy załatwiania ważnych i największych spraw i w ten sposób doskonale zapanować wszystko na kilka miesięcy przed najważniejszym wydarzeniem. W ten sposób zyskujemy cenny czas, a przede wszystkim nic nie wypada nam z głowy. Wszystko jest dopięte na ostatni guzik.

Podziel się artykułem: Share on FacebookPin on PinterestGoogle+Tweet about this on TwitterPrint this page
Dodaj komentarz